Népszerű bejegyzések

Az alábbiakban olvashatók mindazok az események melyek velem szakmai pályám alatt megestek, vagy amelyek befolyással voltak rá. Kedves Olvasó! Kérlek jóindulattal olvasd soraimat és ha érdekesnek, tanulságosnak, esetleg szórakoztatónak találod meséld tovább ismerőseidnek. Pap Norbert

2012. november 24., szombat

Ismét Törökországban

A héten ismét Törökországban jártam, ezúttal Ankarában és Istanbulban. A TIKA, illetve annak elnöke, Serdar Cam úr vendégei voltunk (a meghívás teljes költségét, de komolyan, mindent ők fizettek). A delegációnkat Kolovics János polgármester úr vezette. A látogatás rendkívüli sikerét a mintegy kétéves előkészítés alapozta meg. A sajtóban lehet tájékozódni a részletekről.
Ami a személyes részét illeti, rendkívül élveztem az utat és a programot, bár nagyon fárasztó volt. Szerintem a négy nap alatt összesen, ha aludtam 10-12 órát. A fogadtatás olyan volt, mintha kormányzati delegáció lettünk volna. A kitüntető figyelmet és a jóindulatot szerintem mindannyian személyesen is éreztük. Az aláírási ceremóniáról és a látogatás céljairól 34 török orgánum tudósított. A magyar figyelem ehhez képest eltörpült, itthon mindössze pár cikk jelen meg róla. Mellékelten egy alábbi:

http://www.bama.hu/baranya/kozelet/torok-tamogatast-kap-szigetvar-i-szulejman-siremlekenek-felkutatasahoz-472164

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése