Népszerű bejegyzések

Az alábbiakban olvashatók mindazok az események melyek velem szakmai pályám alatt megestek, vagy amelyek befolyással voltak rá. Kedves Olvasó! Kérlek jóindulattal olvasd soraimat és ha érdekesnek, tanulságosnak, esetleg szórakoztatónak találod meséld tovább ismerőseidnek. Pap Norbert

2011. június 4., szombat

születésnap

A legszebb vers, amit születésnapomra kaptam (oldalbordától) az alábbi volt. Mivel a költő túl szerény ahhoz, hogy valahol is bemutassa, ezért itt most Nektek én (a múzsa :) ) mutatom be ...

SZÜLETÉSNAPODRA

Harmincnyolc lettél cimbora
Zengje érc, pengje citera
Hova
Tova?

Mit ér e léted itt koma,
Ha nem hiszed, hogy van Urad
Kiért
Levél?

Pénz, nő, hatalom ha kísért
Kínzó vágyad táncba visz-é?
Rémes
a tét.

Bizalom, hűség, szerelem:
E kincseim vannak nekem
Érték
Ez még?

Itt, hol hazudni erény,
a fogyasztás kéje éltet,
kellesz
még te

Szép hitves, ráncosan vénen
A csillag, a tűz, a fényes
Lehetsz?
Szeretsz?

Szemed tavában válaszod,
Halászom, csókjaid várom
Íze
Víz-e?

Szerelem kútjából tör fel
Zubogó, áttetsző. Ölelsz.
Életed
életem


Boldog szülinapot! Mariann



EZ a vers pont négy éve született, ma megtaláltam. Ha negyed ilyen jól tudnék írni ...! Ez volt a legszebb ajándék, amit valaha kaptam. Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése