Népszerű bejegyzések

Az alábbiakban olvashatók mindazok az események melyek velem szakmai pályám alatt megestek, vagy amelyek befolyással voltak rá. Kedves Olvasó! Kérlek jóindulattal olvasd soraimat és ha érdekesnek, tanulságosnak, esetleg szórakoztatónak találod meséld tovább ismerőseidnek. Pap Norbert

2010. április 26., hétfő

zsúfoltság

Kedves Barátaim!

Az utóbbi időben hanyagoltam kicsit a blogom írását, ui. meglehetősen magas fordulatszámon pörögtem. Közben haladtak előre a dolgaim is, egyebek között az Akadémiáról is kedvező híreket kaptam. Lassan, de biztosan haladunk előre. Ígérem, hogy májusban bepótolom az elmaradásomat!
Hogy lássátok milyen kérdések, feladatok foglalkoztatnak, itt leírok egy sort közülük:
1. beadtam az intézetigazgatói pályázatomat, s lesz ezzel kapcsolatosan oktatói értekezlet és vélemény nyilvánító szavazás,
2. jövő héten egy tekintélyes nk folyóirat, a Megatrend Review általam szerkesztett különszámának a bemutatója lesz Pécsett nagy sajtónyilvánosság előtt - ezt szervezzük,
3. a könyvem bemutatóját szervezem május közepére - holnap megyek a polgármesterhez
4. el kell indítanom három kutatási programot is: köztük a japán-magyar kutatócsoportosat is
5. május 10-ig elő kell készítenem a Nyugat-Balkán könyvet angol fordításra
6. három doktori cselekményben kell szerepet vállalnom
7. a lányomat viszem párbajtőr versenyekre (olimpici)
8. + kellene egy kis magánélet is, de mikor?

1 megjegyzés:

  1. Ó de nagyon jó, a lányod párbajtőrözik? Sok szerencsét Neki! Egyszer még én is belepasszírozom az időmbe, nagy álmom:)
    amúgy nem semmi a lista...
    Noémi(török)

    VálaszTörlés